Wednesday, October 24, 2012

Burn Burger Bakar plus Satey Willy Sg Ramal

Posted by cinda at 11:11 PM
Reactions: 
+
Set Supreme Special Salami (with Sosaj) RM 14.00

 salam Aidiladha...
haisshhh...lenggang dah opis nih..
maklum esok dah raya..balik nih dah nak masak..
sambil tunggu family sampai elok masak siap siap untuk esok..senang.

ni nak citer malam aku p berpoya poya ngan budak bujang..
walau pun dekat ngan rumah tapi kalau takde orang nak membawaknya memang tak sampai..
jadik adik2 yang paham akak dia nih..rajin ler hangkut ai
kali ni jelajah cari burger Burn yang katanya terkenal dan satey Willy jugak terkenal hingga hingga orang terlupakan satey Samuri yang pemes tuh..

Ramal Junction ni kalau korang nak ke Kajang melalui Sg Chua tempat ni sebelah kiri
senang jer.dulu kat situ ada pasar malam..kalau tak pun cari jalan nak ke highway selatan/Seremban tapi korang terus lagi..n dah nampak pintu gerbang Ramal Junction tu..malam mmg happening la..

gambar tak banyak atau korang leh layan gambo lagi kat belog si anak Echan ni kat SINI

 memang sedap n juicey...yummehh..

Motip: terkagum lebehhh
sedappp sangatt..kalau anda berperut kerempeng jangan berlagak nak order 
bau dia pun dah kenyang sehh...

4 comments:

  1. Kak, klw perut krempeng still bole telan klw tong beso..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko berangan la sue...bawak balik wat bekpes..pe kesss

      Delete
  2. Salam aidil adha.. Best nyer burger tu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aidladha too..yup wanie..besss..leh cuba

      Delete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea