Tuesday, October 16, 2012

"Giveaway from Reenaonline".

Posted by cinda at 1:26 AM
Reactions: 

Salam petang suma!!!
now ai kat kaunter opis..as usual routine kaunter..
tahap kesejukan dan tahap kebosanan sama meningkat cuma skrin didepan mata saje peneman setia
macam biasa merayap tahap gaban ke belog orang yang x dikenali maka terjumpa dengan belog reena ni..
bila reena wat giveaway pasai ikea ni ai teruja k..sebab ai jugak fanatik all about ikea products selama hampir 11 tahun...
Mula menjejakkan kaki ke ikea seingat aku bulan Oktober 2001..masa mula mula pindah KL..masa tu ikea ni kat dalam One Utama lagi..tu pun en teman/somi yang kenalkan..masa tu adalah barang nak carik kan...

jadik bila nak kawin en teman dah mula nak isi rumah sewanya dengan perabot..memula beli set kerusi makan..kabinet baju..cermin n bende kecik kecik..sampai lah sekarang..hehehe..panjang lebau padahal nak join giveaway jer pun..maaf ai teruja...0___O


Jom kawan kawan gila ikea join giveaway by reena...




Kenapa saya teruja nak join giveaway ni sebab kalau dapat catalog ni saya nak bagi pada rakan yg teruja mcm ai so dapat sama sama hadap n berkongsi idea nak decorate rumah memasing kan kan...
and reena ai akan jadikan u geng ikea alam maya ek...hehehehe...


2 comments:

  1. salam perkenalan.. first time dtg blog awk. harap kita dpt exchange link ;)

    ReplyDelete
  2. Alahai terharunya baca statement dia. Seplah!! Geng Ikea. Hehehe... Good luck tau! Kejap lagik kita umum pemenang :)

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea